Sömnlös

Ännu en kväll sitter man här och har inget att göra men vill ändå inte sova för att man inte är tillräckligt trött. Jag är verkligen en kvällsmänniska och tur som jag har jobbar jag på ett ställe där jag har möjlighet att jobba kväll men det skulle ju vara fint om man kunde bli trött efter en arbetsdag och gå hem och sova, men nej, inte ens när jag jobbar till ett vilket många tycker låter jobbigt blir jag speciellt trött.
Det finns undersökningar som visar att vissa personer har en dygnsrytm som innebär att ett perfekt dygn för dem skulle vara en eller ett par timmar längre än ett vanligt dygn och jag tror att jag är en av de personerna, då skulle man kunna läggga sig lite senare varje kväll men ändå sova tillärckligt, bra va? :)
Nu ska jag i alla fall försöka sova för jag varken vill eller får sova bort dagen imorgon, några tips på hur man lättare blir trött?
Godnattpussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0