Goodbye

Efter flera år har min mobiltelefon till slut gett upp, sorgligt men sant. Jag gillade den verkligen även om alla andra tyckte att den var gammal och omodern.
Ni kan alltså kontakta mig på mitt jobbnummer tills jag köper en ny (och vänta er inte att det blir alltför snart, jag känner mig helt lost i elektronikdjungeln och införskaffar bara sådana saker när jag verkligen måste).
Då och då brukar jag dokumentera gamla sms på datorn, de som på något sätt är speciella och som jag inte vill radera. Tyvärr gick jag nu miste om några sådana när min mobil dog. Jag borde ha gjort det tidigare, min mobil började bete sig konstigt för flera veckor sen, varför skjuter man alltid upp saker?
Jag får se vad det blir för telefon härnäst då, ingen Iphone i alla fall. Jag gillar telefoner som är lite mindre, enkla att använda och såklart fina :) Något i den här stilen är exakt vad jag letar efter;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0