Up in the Air

Jag älskar nagellack, de kan piffa upp vilken outfit som helst och har blivit tillägnade en hel hylla i mitt badrumsskåp. De här två fina lacken fick jag av min moster härom dagen.
 
Det bruna är supersnyggt att ha nu på hösten :)

Något annat som passar jättebra på hösten är ju mysiga filmkvällar. Igår kväll gick jag och en kompis all in för en sådan med chips, dipp, godis, äppelmust, you name it. Tyvärr var inte filmen någon höjdare, det var titeln "Up in the Air" som lockade mig, jag brukar gilla sådant som har med resande att göra. Men efter en halvtimme bestämde vi oss för att stänga av filmen då jag höll på att somna och ingen av oss ens hade förstått handlingen än. Men jag hade ju trevligt sällskap så kvällen var lika bra för det :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så underbara lack! Vad kul att du gilla fototipset. Stor kram!

2011-11-09 @ 13:39:35
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0