Här kommer bilderna..

...som jag lovade tidigare idag :)


Globen som jag alltid vill se den!


Den här killen var förband. Han var inte speciellt rolig att lyssna på men desto roligare att titta på ;)


Efter 1½ timmes väntan var alla riktigt taggade när Britney äntligen skulle starta sin show!


Hennes första outfit var en glittrig body vilket inte var någon stor överraskning. I första låten dansade hon bakom galler med heta "poliser" som dansade bredvid.


Jag fullkomligt älskade den här supergulliga bakgrunden!


En bild på publiken. Vi hamnade bakom två män som var en bra bit äldre än mig men som diggade Britney till 100%, ganska kul.


Avslutet var riktigt häftigt och storslaget. Hon bjöd verkligen på en show som man kommer att minnas länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättebra bilder på Brittan!!! :)

2011-12-02 @ 17:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0