Hej!

Jag tycker att det är kul att gå runt på stan men inte när jag letar efter någonting speciellt för då lyckas jag aldrig hitta det, jag är ganska petig men framförallt tycker jag att Sverige har för smalt och litet utbud när det gäller många saker. Idag skulle jag köpa skor och smycket men kom istället hem med det här:

För det här söta linnet fick jag betala 38 kr, ja jag skrev 38!! Det äger att kunna handla det som de rear ut efter sommaren för att man ska spendera vintern någonstans där det är varmt! Färgen är helt fantastisk om jag får säga det själv ;) (kameran gör den inte rätta).

Den här toppen köpte jag iförrgår:

<3


Kommentarer
Postat av: Emma

älskar färgen på linnet ;)

2011-10-24 @ 15:31:11
URL: http://emmismede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0