Hej

Det är så kul att vara på roadtrip. Jag är inget stort fan av rutiner så jag älskar att inte veta vad jag kommer att göra eller var jag kommer att sova ens de närmsta dagarna. Hittills har vi bara bestämt var vi ska åka dagen efter och kollat upp vad vi helst vill göra där, sen har vi tagit det lite som det kommer väl på plats. Vi har haft väldigt tur med våra hostel, de har varit både fina och fräscha. Det vi är på just nu har inga lås på dörrarna. Det kanske låter jättekonstigt men det känns faktiskt väldigt mysigt, allt är så avslappnat och man känner sig hemma direkt!



På den här stranden var sanden nästan svart på grund av vulkaner. Den är väldigt populärt bland surfare tack vare de kraftiga vågorna, och därav även farlig att bada i. Det har sitt egna tv-program som heter något i stil med Hahei Rescue och visas varje vecka här.

Tyvärr kan jag inte visa fler bilder nu för att jag har så lite ineternet-data :(

Hörs snart igen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0