End of East Coast Trip

Hej pa er!
Efter Townsville blev det ett stopp i Mission beach dar allt helt plotsligt blev tropiskt innan jag fortsatte upp till Cairns som var min slutdestination med busspasset jag hade kopt. Pa vagen upp traffade jag en norsk tjej som precis som jag var sugen pa att se lite mer norrut sa vi hyrde en bil och gav oss ut pa roadtrip i fyra dagar. Bilder pa det kommer upp snart!
Sedan var det antligen dags att flyga tillbaka till Sydney. Dock hade jag gjort varldens tabbe och bokat mitt flyg for fel manad (vilket jag upptackte kvallen innan jag skulle aka nar jag skulle kolla vilken tid mitt plan gick) sa det blev en valdigt onodig utgift dar nar jag var tvungen att boka ett nytt flyg i sista minet, men men nu ar jag har i alla fall :) Som jag har langtat efter att komma tillbaka Sydney, dels for att det ar en grym stad men mest for att idag kommer Li och Jenny hela vagen fran Sverige och halsar pa i tva veckor!! :D Ska bli sa sjukt kul. Nu sitter jag och kollar upp lite saker att gora i Sydney och langtar tills deras plan ska landa!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0