Alla bitar faller på plats

Idag skrev jag på mitt uppsägningspapper på jobbet och jag har fått ett slutdatum: 23 december blir det som jag jobbar för sista gången. Det känns väldigt bra. Jag har jobbat för det här företaget i fyra år nu. Det kan till och med vara fyra år exakt idag, någon gång i början på december 2007 klev jag in i arbetslivet som en oerfaren liten tonåring ;) Jag känner verkligen att jag har uppnått det jag vill och hunnit utvecklas mycket och det är dags för mig att ta nästa steg nu - ge mig ut i världen och se någonting nytt. 
Idag har jag även hittat en person som ska hyra min lägenhet. Visst vet jag att det är bostadsbrist i Stockholm men att det skulle vara så här lätt att få den uthyrd hade jag inte väntat mig. Det är redan fyra personer som har sagt att de är intyresserade av att hyra den trots att det bara var några dagar sedan som jag berättade för alla att jag skulle flytta. Det blev i alla fall bestämt idag att det är en kollega som ska flytta in här.
Om det kommer att vara lite dålig uppdatering nu ett tag så är det för att jag kommer att vara väldigt upptagen tills jag åker som ni kanske förstår men jag ska försöka att kika in här ganska ofta ändå. Det här kommer ju att bli min resedagbok sedan och då kommer jag att uppdatera er med en massa härliga bilder och berätta om livet i Australien.
Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0