Byron Bay

Hej på er!
Nu kommer till slut en uppdatering efter ett långt uppehåll. Jag kom precis "hem" från en vecka I Byron Bay, vilket är en väldigt popular liten ort/by bland turister som reser runt i Australien. Än så länge är det stället i Australien där jag har sett flest svenskar. Jag åkte dit med två tjejer som jag lärde känna i Brisbane.
Några bilder får sammanfatta veckan.

Varje dag startade vi på ett café med underbar frukost

Tyvärr regnade det en hel del så vi kunde bara gå till stranden tre gånger.

Hostelet hade en egen bar med riiiktigt bra deals. Köpte man något att dricka mellan sju och åtta (från cirka 20 kr) varje kväll så fick man en måltid på köpet!
Det blev lite välbehövd shopping. Ett par av mina skor blev stulna eller bortslängda förra veckan, ja sådant händer tyvärr när man bor på hostel och mina enda flipflops var väldigt utnötta efter flitig användning.

Jag hittade en affär med en massa söta klänningar och föll för den här.

Jag köpte även två armband som kommer att visa en annan dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0