Gurka+paprika=30 spänn

Den här dagen började i vanlig ordning med att sola vid lagunen. Vissa i Brisbane saknar den riktiga stranden men jag älskar verkligen lagunen!
Efter det blev det ett besök på gymmet. Jag hade haft ett fyra dagars uppehåll pga påskstängt och skit så det kändes riktigt bra att vara tillbaka igen!
Efter det var jag sugen på en god sallad och gav efter och köpte för första gången på länge en gurka för 18kr och en paprika (den minsta jag kunde hitta) för 11kr. Saker är så jäkla dyra här!! Sedan jag kom till Australien har jag ätit mer nudlar opch tonfisk än jag brukar äta på ett helt år. Jag brukade inte ens äta det förut. Det enda positiva med detta är att godis och andra onyttigheter är precis lika dyra så det är faktiskt lättare att hålla sig borta från sådant här än i Sverige.

Brisbane på kvällen. Obs, jag tog bilden med en liten digitalkamera som jag fick låna av en kompis, så kvaliten är inte så bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Blogga!!!!!!!!!

2012-04-29 @ 09:37:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0