Noosa

Idag (egentligen igår men då var jag så trött att jag bara hängde på hostelet hela kvällen) hade jag min första dag på östkusten, och den kan bara beskrivas på ett sätt; underbar.
På förmiddagen gick jag till stranden och ni vet känslan att att ligga på en strand och sola för första gången på några månader!? Går inte att jämföra med någonting annat.
Sedan gick jag till ett cafe och lyxade till det med potato skins, oliver och ett glas vin. Jag hade med mig min bok också, k.nde mig v.ldigt vuxen där måste jag säga haha. N.r jag skulle gå hem köpte jag med mig en glutenfri brownie (.skar att det finns så mycket som jag kan .ta h.r) och en flat white. Och det var den godaste flat white jag har druckit i hela mitt liv, jag skojar inte! Bara för att g.ra dagen .nnu mer perfekt liksom! :D
Sedan tog jag en liten promenad till "stan" eller vad man ska kalla det.
N.r jag kom hem frågade min roomie om jag hade ätit middag än vilket jag inte hade och då sa hon att hon hade köpt k.nguru om jag ville smaka. Så jag provade på det för första gången idag! Vilket kanske var på tiden.. Det var gott, men inget speciellt, smakade kött liksom..
Nu är det ganska sent här och jag ska g. till mitt rum och läsa lite och sen sova s. att jag kommer upp i tid till stranden imorgon ;)
Jag kan tyv.rr inte visa n.gra bilder fr.n dagen d. datorerna h.r har virus s. jag v.gar inte s.tta i mitt minneskort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0