Ja jag lever fortfarande..

Angående min obefintliga uppdatering.. jag har inte glömt bort bloggen utan såhär ligger det till; jag har inget internet hemma så oftast när jag ska använda internet åker jag till bibblan. Problemet är att deras internet inte är så snabbt och därför har jag inte kunnat ladda upp några bilder. Jag har försökt publicera inlägg med bilder fyra gånger nu men utan resultat. En gång lyckades jag ladda upp tre bilder vilket tog mig en halvtimme (drygt!!) men innan jag hann publicera inlägget så bröts anslutningen, sån himla otur man kan ha ibland! Att blogga utan bilder blir ju inte så kul så därför har jag inte uppdaterat nåt. Men nu ska jag börja skriva ibland ändå, och envist försöka visa er lite bilder trots allt.
P.S, om ni undrar hur jag kan vara inne på Facebook hela tiden utan internet så är det för att jag har gratis FB på mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0