Detta låg visst kvar i arkiv så det kommer lite fel i tiden men men

Hej på er!

Just nu sitter jag på färjan (här åker man färja på "sl-kortet" :D) på väg hem för att äta middag och fixa mig. Sedan blir det utgång i Sydney för första gången!

Jag har redan träffat på två personer när jag varit ute som jag känner, lite kul med tanke på att jag bara har varit här i fem dagar. Men folk här är verkligen sociala och det är jättelätt att komma i kontakt med nya människor. Det gör att man känner sig lite mer hemma och inte ensam bara för att man har åkt hit på egen hand.

Iförrgår var jag i The Blue Mountains. Det är ett stort naturområde med berg, skog och vattenfall. Det var otroligt fridfullt och samtidigt storslaget där. Man ville aldrig åka därifrån ;)
Fina vyer är ju alltid svåra att fånga på bild men jag gjorde ett försök;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0