Back in The City

Hej!! Hoppas att allt är bra med er. I brist på tid blev det tyvärr ingen uppdatering igår. Nu är jag tillbaka i Melbourne igen och jag förstår verkligen varför den här staden är så omtyckt, jag gillar den bara mer och mer för varje dag som går. Den känns så levande, det är fullt med caféer, gallerier, gatumusikanter m.m här. Det finns även många gröna parker nästan mitt i stan.




Just nu bor jag och Sara i ett jättemysigt dubbelrum på ett vandrarhem cirka tio minuters promenad till innerstan. Precis utanför finns en stor park och Melbourne Museum som vi har besökt idag.



Här finns gartis spårvagnar som går runt stan och vid varje stopp ropar en röst ut vad man kan göra vid den stationen, jättebra för turister!
Hörs imorgon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0