Gott nytt år!

Hej!! Nu var det riiktigt länge sedan jag bloggade. De tre största orsakerna har varit att min laptop som jag hade med mig till Australien gick sönder, jag hade inte internet där jag bodde och jag hade inget svenskt tagnentbord så det blev helt enkelt för krångligt att hålla bloggen uppdaterad och jag la det på hyllan ett tag. Men nu har jag alla de tre förutsättningarna så jag tänkte väl börja kika in här igen :)
Det nya året har börjat väldigt bra! Gårdagen spenderades med vänner och familj från morgon till kväll. Jag var på fika hos moster där även familjen och mormor var och jag fick äntligen se min lilla (eller stora kanske jag ska säga ;)) kusin igen som bara vara några månader när jag lämnade Sverige. En sån sötnos!
Sedan åkte jag in till stan för att käka lite och vem sitter inte på just den restaurangen som jag ska till? Jo min vän Cilla som inte ens bor i Sverige längre utan bara är i Stockholm och hälsar på en snabbis! Det var ett förvånat men kärt återseende :D
Efter det blev det en cider med fina Karin som jag inte heller sett på över ett år! Sedan jag kom hem har näsan alla (om inte varje?) dag spenderats med att ta igen tid med mina nära och kära <3
Min nyårsafton var väldigt lugn men slog ändå ganska många nyårsaftonar som inte riktigt blev som man tänkt sig konstaterade vi! En trevlig kväll helt enkelt.
Elin var lika söt som vanligt.
Jag upptäckte en fördel med att bo på elfte våningen; första parkett till att se fyrverkerierna.
Jag älskar hur ljuset från raketerna färgade huset mittemot rosa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0