Gästinlägg av Emmismede

Hello!

Anges lillasyrra här som i vanliga fall bloggar på emmismede.blogg.se :D Jadu, vad ska jag skriva nu?jag kan berätta om mig själv.

Jag heter Emma och är 12 år gammal (99:a) och jag är en hästintresserad tokig unge. Typ. Nejmen jag har en egen häst som heter Odette som jag tränar och tävlar i dressyr med. Jag hopptränar också och hopptävlar ibland. Men jag är mest en dressyrryttare ;) jag gillar också att teckna hästar, fota och shoppa! :D Något jag och Ange har gemensamt :) Båda gillar även att äta god mat på resturang (speciellt nachos på taco bar!) och fixa fint hemma och resa. Vi är ganska lika så även fast det är många år imellan är vi väldigt tighta som systrar ♥


Det var väl det mesta från mig, och juste, kommentera mer här! ;)


Kramar ♥


gammal bild på oss (typ 2 år sedan) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0