God morgon! Någon annan som är vaken?

I helgen var jag på stan med min syster. Vi åt på ett café som heter The Coffeeplace. De har gott fika och prisvärd lunch, och de som jobbar där är väldigt trevliga vilket alltid är ett stort plus.

Vi gick även runt och kollade i lite affärer, jag hittade ett par örhängen och ett armband, bilder kommer upp senare.
Sedan åkte vi till Uppsala. Jag har inte varit där på länge men det var mysigt :) Mötte upp en vän där för en fika och det som alltid är så skönt när man är ute i en mindre stad är att det inte är så himla mycket folk överallt. Jag älskar Stockholm men jag tycker att det är lite jobbigt att var man än går är det fullt med folk, ska man gå och äta eller fika nånstans finns det knappt någonstans att sitta. Det känns helt enkelt som att det är för litet för alla som bor där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0