Noosa Everglades

Runtom Noosa finns jättefina omgivningar med sjöar och en stor nationalpark. Jag var på en resa som bestod av två dagars kanot-paddlande (kan man säga så?) och tre nätters camping. Jag tyckte dock att det var lite väl mycket så jag valde att åka tillbaka till stan och checka in på hostel den sista natten.
Jag har velat prova på att paddla kanot länge men det har aldrig blivit av tidigare. Det var kul men väldigt jobbigt, bra träning för armarna!
Här satt jag och läste och tittade på soluppgången när de andra fortfarande sov. Platsen påminde mig om Sverige faktiskt.
Promenad i skogen.
Den här hunden följde med oss överallt hihi.
Det fanns vilda koalor runt campingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0