Canyon Swing

Jag har precis gjort nåt väääldigt läskigt! Canyon Swing är lite som bungy jump bara att man "svingar" runt när man kommer ner och man kan hoppa på olika sätt. Fallet var på 60 meter, 120 meter upp i luften. Riktigt läskigt men så sjukt kul!! De första sekundrarna skrek jag rakt ut men efter det kunde jag inte sluta le, känslan är obeskrivlig.

Jag hoppade två gånger (men hade lätt hoppat fler gånger om det inte kostade så mycket!!). Första gången hoppade jag och Sara tillsammans. Vi valde det läskigaste hoppet de hade, lika bra att gå fullt ut om man ändå ska göra något sådant här ;) Då stog vi på kanten av plattformen och föll sedan baklänges ut i luften.


Andra gången hoppade jag ensam. Det var ännu läskigare då jag var tvungen att ta steget att själv hoppa ut från plattformen.





Det här är helt klart det bästa jag gjort sedan jag kom till Nya Zeeland!!

Kommentarer
Postat av: Emmismede

Gud vad läskigt! Haha :) Tack! Nelly har fixat det. Hon skulle säkert kunna fixa din med med rosa tema och kanske en header där det står anglaliq.blogg.se? <3 Kram <3

2012-02-17 @ 09:49:07
URL: http://emmismede.blogg.se/
Postat av: Angelique

Haha ja ;) åh, det skulle va jättesnällt, ju kvar den där som du gjorde förut, skulle vilja använda den :)

2012-02-21 @ 07:09:20
Postat av: Angelique

Haha ja ;) Åh det skulle va jättesnällt! Jag har ju den headern som du gjorde, skulle vilja ha den

2012-02-21 @ 07:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0