Happy Valentine's Day!

Jag hade inte ens tänkt på att det var Alla hjärtans dag, men så hade min fina vän Sara överaskat mig med det här på morgonen;
Så himla gulligt av henne!
Vi hade inte planerat vad vi skulle göra den dagen (som vanligt) men dagen innan hade vi sett en skylt där det stod Puzzling World vilket jag tyckte lät kul så vi åkte dit för att kolla vad det var. Det visade sig finnas en massa skojiga saker att göra där.
Senare på dagen åkte vi till en jättemysig liten stad.
Det var så idylliskt!
Jag kunde inte låta bli att tänka på avsnittet i Pippi Långstrump där alla barnen får godis när jag såg den här ljuvliga godisaffären!
Vi var och tittade på en konstutställning och jag blev helt kär i det här minityrhuset i tyg. Man kunde bläddra mellan väggarna för att öppna olika rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0