White Mocca med chokladsås

Jag har hittat ett café med gratis wifi, där man själv får hälla på chokladsås, strössel och allt möjligt gott på sin kaffe. I like!

Idag har jag varit duktig och kollat upp en massa parktiska saker på nätet. Tråkigt men nödvändigt. Jag har även varit på jakt efter ett par sportskor så att jag kan ta tag i träningen igen. Jag hittade ett par Adidas-skor som verkade bra som kostar 160 dollar och när jag prisjämförde de på nätet senare kom jag fram till att de kostar motsvarande 100 dollar i Sverige, allt här är så himla dyrt! Och tänk bara vad man kan få för icke-sportskor för de pengarna (!!) Ja, det är nog därför det aldrig blir att jag köper några nya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0