Heeeeeeeej! ;)

Ledsen för helt sämst uppdatering på senaste tiden. Nu är jag äntligen ledig efter jobb nio dagar i rad och en massa andra saker att göra. Igår spenderade jag hela eftermiddagen och kvällen med familjen och idag har jag sovit ut så nu är jag tillbaka igen.

Förra veckan var jag på Boostergalan, en fest som företaget jag jobbar för anordnar för finalisterna i en säljtävling. Jag gick hem som lycklig vinnare i både lagtävlingen och den indviduella tävlingen med flera hundra tävlande personer runtom i Sverige, lite rikare och utsedd till årets säljare :) Här kommer ett par bilder från kvällen:









Kommentarer
Postat av: Alex.........

ååhhh vad kul GRATTIS GRATTIS GRATTIS RARING:D:D

2011-11-07 @ 16:02:18
Postat av: Angelique

tack så mycket!! <3

2011-11-08 @ 00:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0