Stan och film

Senare på dagen gick vi runt lite i Dunedin. Bilden nedan är på deras tågstation, ganska imponerande va?
På tal om tågstationer ska det bli spännande att se hur Centralen ser ut när jag kommer hem igen. Det kommer bli konstigt att inte hitta allt där med tanke på att jag har jobbat där i fyra år.




Vi gick förbi Cadbury World för att köpa biljetter till imorgon, jag längtar!! Om ni inte känner till Cadbury så är det ett chokladmärke och vi ska gå på en guidad tur där med chokladprovning. Lovar att sukta er med några bilder efteråt ;)

Nu har vi precis tittat på filmen Gandhi. Den handlade om hela hans liv och allt som han lyckades förändra. Jag kan rekomendera den till alla som är intresserade av det.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, vilket vackert hus! :)

2012-02-26 @ 14:47:24
URL: http://skrynkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0