Jobb på 60-årskalas

För tillfället har jag bara semester då jag ska resa bort om två veckor så det känns inte lönt att söka jobb. Dock så dök det upp ett jobb igår bara sådär. Härom kvällen satt jag och chillade med lite kompisar när en av dem fick ett sms om jobb på ett 60-årskalas. Hon kunde inte så hon frågade om det gick bra att jag tog det istället trots att de inte visste nåt om mig och det var inga problem alls. Jag skulle servera dricka och lite annat så jag behövde ha på mig svarta byxor vilket jag inte hade. Det fick jag låna av en tjej som jag inte ens känner som bor i samma hus som min kompis. Jag visste inte hur man tog sig till stället så jag frågade en random kille på gatan som förklarade vägen för mig och hur lång tid det skulle ta ungefär. Jag visste inte när tågen gick osv så en annan random kille som började prata med mig kollade upp det på sin mobil åt mig (har ju som sagt inget internet). Vad jag älskar människorna här alltså!
Kalaset då? Vilken fest!! Så vill jag ha när jag fyller 60 haha. De hade bjudit in 150 pers till sin enorma trädgård och fixat en egen bar (som jag stod i en stor del av tiden), grym musik och det var sjukt bra stämning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0