Provjobb

Hej alla fina!
Sedan jag kom tillbaka från Byron Bay hade jag bestämt mig för en nystart (månaden innan det bestod som sagt mest av att sola och festa). Det har varit sjukt härligt med lååång semester men nu är jag taggad på att börja jobba igen. Så de senaste två dagarna har jag jobbat på mitt CV som jag var tvungen att ändra en hel del. Standarden här på ett CV ser helt annorlunda ut än i Sverige. Jag hade fått ihop ett igår som jag var väldigt nöjd med och idag var det dags för att ge mig ut och börja söka jobb. Min plan var att gå till varenda café, bageri m.m jag kunde hitta, då jag känner flera som har sökt jobb i veckor utan någon lycka. Men redan efter andra stället jag gick till gav de mig ett pass, så på tisdag ska jag provjobba på att café! Jag är sjukt glad just nu, det ligger dessutom jättenära mitt hostel, perfekt! Jag hoppas att allt går som det ska och att de vill ha kvar mig :)
Efter mina fem minuters jobbsökande blev det lite shopping ;P bilder kommer i helgen!
Annars då? Hela helgen består av festligheter, ikväll blir det utgång med en massa vänner, imorgon födelsedagsmiddag och på söndag antagligen avskedsfest för en vän som ska lämna Australien.
Kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0