3700 spänn för ingenting

Fick precis en liten chock när jag ringde tele2!! Jag hade fått ett SMS om att jag nu surfat för 500 kr denna månad trots att jag inte ens använder mobilen för surf, lite irriterande om man råkat komma åt nåt av misstag tänkte jag, så jag ringde upp dem för att kolla var detta kom ifrån så att det inte skulle hända igen. Då visar det sig att det ligger en faktura på 3700 kr(!!!!!) från förra månaden och väntar på mig som de inte hunnit skicka ut än. "Ibland finns det funktioner på mobilen som uppdateras automatiskt genom internet utan att du gör något" fick jag till svar när jag undrade hur det gått till. Nä fyfan, det här är ju helt otroligt. Det här ska jag överklaga :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0