Än är inte julen över

Idag var mamma över på lite julfika hos mig trots att julen enligt kalendern har tagit slut. Mamma ville så gärna komma hem till mig innan jag tog bort mitt julpynt :P Jag har iofs ingen lust att ta bort det nu även om man borde. Jag har inte haft nån julkänsla sen typ nyår men det är ju så fint med alla dekorationer :)
Visst har jag en söt gran? :D
Passade på att köpa Dumle-gingerbread som jag har vela testa i en månad nu innan det är för sent. Smakade som dumle med pepparkaksdeg inbakat, sjuukt gott!
Improviserade ihop lite julgodis. Blev förvånad över hur lyckade de blev! Brukar bli katastrof ibland när jag ställer mig i köket, även om jag har ett recept att följa haha.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

HELLO! Tänkte bara tipsa om min nya tävling, var gärna med! :D
http://adaras.se/2013/january/vinn-valfritt-mobilskal-fran-themobilestore-2.html#comment

2013-01-17 @ 01:10:29
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0